Så var dagen igång igen

2011-07-30, kl 08:45:52 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Funderar på vad man ska hitta på idag, lutar åt att rensa bokhyllan till en början iaf. Allt samlas verkligen i bokhyllan när vi städar, plockar lite här och lite där och så hamnar det på en hylla och blir liggandes där. Ser ju inte sådär jätte bra ut så det är lika bra att rensa ut lite, hälften är säkert bara skit som ska slängas ändå. Får väl se vad jag hittar för roligt när jag sätter igång.

Visst är det ordning och reda?


Kommentarer
Från: Charlotte

Nej.. Det funkade inte.. Men jag kanske har fel webbläsare..

2011-07-30, kl 11:11:53
URL: http://babyfirefly.blogg.se/
Från: Caroline

Jag har sett värre:)

2011-07-30, kl 12:04:41

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<