Paket

2011-07-13, kl 21:14:20 | Kommentarer: 6 | Direktlänk | Shopaholic

Idag hämtade jag ett paket på posten och det var mitt underbara mirakel the som jag inte kan vara utan, två stora påsar blev det och så skickade söta Re-fresh med en provpåse på jordgubbspulver. Mitt hallonblads the får vänta några veckor till (enligt rekommendationerna) men jordgubbspulvret ska jag testa någon dag nu snart, älskar att handla från Re-fresh för de på kundservicen är supergulliga + att man får med papper på vad produkterna man köpt används för och hur det ska doseras. Superbra att slippa gå in på sidan varje gång för att se att man kokar rätt mängd av the:et t.ex.


Kommentarer
Från: Tant ottio

Mm det verkar vara ett gott mirakelte..



Kram

2011-07-13, kl 22:43:02
URL: http://pomerans.wordpress.com
Från: Caroline

Vilket stort sortiment de har. Ska titta in där igen:)

2011-07-13, kl 23:08:37
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Tycker dom har massvis med spännande saker och så är dom verkligen inte dyra heller, ska bli jätte spännade att smaka på jordgubbspulvret nu tycker jag :)

2011-07-13, kl 23:28:21
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Sanna

haha, såg ut som tobak först, när jag tittade på den lilla bilden på bloglovin.

2011-07-14, kl 00:30:18
URL: http://mammasvardag.blogg.se/
Från: Anna

Känns lite konstigt att köpa en påse jordgubbspulver för 199 kronor när det motsvarar 3 kilo jordgubbar. Bättre att äta 3 kilo jordgubbar - känns som lite "ihåliga" argument de har till varför pulvret skulle vara bättre...

2011-07-14, kl 11:02:16
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Anna: Jo men det finns ju så mycket annat än bara jordgubbspulver, själv vet jag inte hur jag skulle klara mig utan mitt hallonblads the. Det kanske bara sitter i huvudet på mig men jag är övertygad om att det är därför jag haft så lätta förlossningar och bloat så lite osv, men som sagt det kanske bara sitter i huvudet men vad gör det när det ändå går så lätt :)

2011-07-14, kl 13:26:29
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<