Meea gubba mamma!

2011-07-01, kl 21:01:02 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Det blev lite jordgubbar över sen igår som jag och Bella bus smaskade i oss idag, så fort hon ätit upp sin jordgubbe så ropar hon meea gubba mamma haha. Sötskrutta! Båda barnen har även hjälpt till att flytta över kläderna idag, hann bara med hälften så vi får fortsätta i morgon. Helt okej att det tar en hel dag extra när barnen tycker det är så kul, nu vandrade precis den lille mannen in genom dörren med så jag ska mysa lite med honom innan han hoppar i säng.


Kommentarer
Från: Mia

tänkte bara säga att jag tycker din blogg är kanon och att du bör strunta i alla idioter som kallar dig wt. man ska vara stolt över att vara pseudotwins mamma :) Jag väntar 2an i dec så det blir 15 mån mellan mina.. / kram mia

2011-07-01, kl 21:23:52
URL: http://miajohnsson-net

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<