Man ska väl inte klaga

2011-07-28, kl 09:23:00 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Gravid med Harley

När man mår såhär bra (jämnfört med förra graviditeten), men jag börjar bli väldigt trött på att inte kunna sova. Inga ställningar är sköna att ligga i längre och magen är alltid ivägen, jag börjar bli trött av alla dagar/nätter med aldeles för få timmars sömn för det tar sån evig tid att somna och somna om. Min gravid kudde hjälper jätte bra, problemet med den är bara att det varit aldeles för varmt för att använda den nu så då kan jag inte sova för det istället.

Wish me luck, im going to bed.


Kommentarer
Från: Ewa

Tänkte på en sak, Elin e född 071015 ;)

2011-07-28, kl 10:25:37
URL: http://ewakarlsson.net
Från: Caroline

Låter inget vidare:(

Jag blir grinig redan efter en natts dålig sömn.

Hade jag en AC skulle den skickas till dig.

Kram!

2011-07-28, kl 13:49:55
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Caroline: Jag försöker tänka på att jag får något fint för alla sömnlösa nätter tillslut :P då släpper grinigheten efter en stund men det är jobbigt att vara så trött hela tiden :(

2011-07-28, kl 16:10:50
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<