Jag ser inte fram emot dom kommande veckorna

2011-07-19, kl 12:15:15 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

Idag ringde det från sjukhuset angående Jadies biopsi, jag fick ingen exakt tid men ca 4 veckor trodde hon det skulle dröja så nu är det viktigt att Jadie äter gluten igen. Jag ser inte fram emot nya diarre blöjor, sömnlösa nätter, ett barn som aldrig slutar gnälla och skrika men framförallt ser jag inte fram emot att helt hjälplös se på när min lilla skrutta mår så dåligt. Inte kunna få det onda att försvinna, inte kunna hjälpa när hon mår dåligt.

Vi behöver ju dethär för att biopsin ska visa rätt och så vi får det på papper att hon har gluten så det är ju för en bra sak, men allt lidande min lilla skrutta måste gå igenom igen får det att göra ont i mamma hjärtat på en. Men hon jag pratade med på sjukhuset var jätte trevlig, gav mig numret till henne och sa att om Jadie blir för dålig och vi tycker att situationen är ohållbar innan vi gjort biopsin så skulle jag ringa och hon skulle göra sitt bästa för att flytta fram vår tid. Det känns bra att hon var så förstående och verkligen lyssnade.

Så nu börjar helvetet för Jadie igen men som tur är så ser vi ju redan nu ett slut på allt det här.

En pigg och glad liten trollunge på glutenfri kost




Kommentarer
Från: Caroline

Usch så jobbigt för er. Tänk om hon kunnat få en akuttid för biopsi i förra svängen när hon redan var dålig. Barn måste prioriteras bättre!



Tur att det kommer att leda till en diagnos iaf.

Stackars skrutta!

2011-07-19, kl 14:18:29
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Dom har redan prio på barn och ju yngre dom är desto snabbare ska det gå men det verkar ju inte fungera så bra :( skönt att det händer lite nu iaf och hon beklagade att det tagit sådan tid redan. Men fyra veckor trodde hon på och det är ju faktiskt itne jätte farligt med tanke på hur lång tid det tog att ens få Jadie undersökt från början.

2011-07-19, kl 14:39:05
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<