Fy vilken jobbig natt jag har haft

2011-07-03, kl 18:28:01 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Gravid med Harley

Vaknade av att kudden var dyngsur och tårarna strömmade ner för min kind, hela ansiktet var svullet och rött på mig och inte kunde jag sluta gråta heller. I mina drömmar upplevde jag hela dagen då Sandy lämnade oss, saknar dig nått så enormt min älskling och önskar att du fortfarande vore med oss.

Skenan fungerade iaf super men det var väl det enda positiva natten hade att erbjuda, har vaknat en gång i halvtimmen av att jag försöker vända mig men det gör så förbannat ont i fogarna. Fick ju sova länge idag så detgår ju bra ändå, snart väntar en natt på jobbet men innan dess ska jag vika lite tvätt.


Kommentarer
Från: Lisa

Det va länge sedan du skrev nått om butch... Eller vad er söta lilla hund hette!

Har ni fortfarande kvar honom?

2011-07-03, kl 19:59:12
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Nej tyvärr kunde vi inte ha kvar honom för han började hugga helt oprovocerat mot barnen :( känns jätte tråkigt men jag vet att han har det bra nu för han fick flytta hem till en av mina arbetskamrater och där fungerar allt jätte bra :)

2011-07-03, kl 23:28:51
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Caroline

Usch vilken jobbig dröm:(

2011-07-04, kl 00:00:23
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Ja verkligen, det är väl mitt sätt att bearbeta det men lika jobbigt för det och saknade blir inte mindre :(

2011-07-04, kl 08:44:48
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<