Det här var ju en händelserik dag

2011-07-15, kl 19:03:36 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Få se nu vad har jag gjort? Sovit, plockat lite, kollat på Greys, plockat lite till och nu ska jag ner till mamma för lite fika innan jobbet. Hemskt vad lungt det är här hemma utan huliganerna, visst är det skönt med lite semester från dom med men jag vill ju gärna inte vara helt ensam. Kidsen ska sova hos sin farmor ända tills på söndag eftersom både jag och Jonny jobbar hela helgen, känns som det är en hel evighet kvar tills dom kommer hem men känner jag barnen rätt så kommer dom vilja stanna kvar hos sin farmor på söndag med haha.

Nehepp om man skulle klä sig lite och ge sig iväg då, tjipp tjillevipp på er mina vänner.


Kommentarer
Från: Anonym

Tjenixen, har nollställt min blogg och byggt om den, nu är den helt omgjord skulle du vilja ge en åsikt på vad du tycker om utseendet på bloggen? Vore kul att höra vad folk tycker ( dock är det småsaker som behöver fixas, som kanter osv )

2011-07-15, kl 20:44:00
URL: http://robinhoods.se
Från: Annica

Händer imorgon? ;)

2011-07-15, kl 21:04:51
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<