Vill du ta dig en sniff för nu luktar jag gott

2011-01-13, kl 12:46:32 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bye bye fatso

Har precis kommit ut ur duschen nu och luktar himmelskt gott eftersom jag smort in mig med mitt body butter som luktar moringa (vad är det förresten?), kände att jag behöver ju inte komma på första mötet och lukta mögel. Nja riktigt så luktar jag nog inte med iaf, ni fattar vad jag menar. Nu ska jag sminka mig lite med så slipper jag se ut som hej kom och hjälp mig, hörs väl efter mötet sen.

Bjuder på en kvällsmys bild


Kommentarer
Från: Anonym

Det ska bli intressant att följa din resa =) Hoppas du skriver mycket om det under våren!

2011-01-13, kl 13:01:27
Från: Beatrice, mamma till Devin & liten i magen ♥

moringa är en sorts blomma, Sara! :)

2011-01-13, kl 20:08:34
URL: http://beabus87.blogg.se/
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Åh, soffmys! <3



Mina barn är sämst på att mysa, dom har nästan aldrig ro att sitta still :)



Lycka till med din "resa" nu! Hoppas du skriver om den här så man kan följa dig :)

2011-01-13, kl 20:38:34
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<