Tre klara och tre igång

2011-01-02, kl 08:29:43 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Har tvättat tre maskiner nu och tre till är igång, Jonny och barnen sover och jag funderar på att plocka undan alla leksaker i vardagsrummet. Vet inte riktigt om jag orkar det för som vanligt har jag inte sovit nått inatt, börjar bli riktigt less på det här med att inte kunna sova. Visserligen sov jag lite igår efter jobbet men det var inte mycket att hurra för, har börjat sova så sjukt dåligt med. Förr har jag bara haft problem med att somna men nu sover jag inte ens bra när jag väl somnar, jobbigt värre och Jonny jobbar lång dag idag.

Somnar väl på soffan senare om barnen behagar sova middag samtidigt, kommer bli sjukt jobbigt att vara ensam med dom från halv tolv till tio ikväll. Det är ännu en nakdel med att inte kunna sova, man somnar på idiotiska tider och så är nästa natts sömn förstörd med...


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<