Träna?

2011-01-31, kl 17:24:39 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bye bye fatso

Kidsen är på sitt allra bästa humör idag igen så jag flyr fältet, jag överlåter dom till Jonny som den perfekta mamman jag är. Ringde syster nyss och frågade om vi skulle träna tillsammans men det orkade hon ju inte så jag får väl gå själv då, denna veckan vet jag fasen inte hur jag ska få ihop det med träningen. Jag jobbar ju lite och dom dagar jag inte jobbar så har Jonny verligen heldagar på jobbet, borde finnas barnpassning på alla gym tycker jag.


Kommentarer
Från: M

Kämpa på! Vi är många som hejar på dig =)

2011-01-31, kl 18:46:57
Från: Anonym

Om du inte hinner gå på gym så går det kanske att ta med barnen ut på promenad eller träna lite inomhus? =)

2011-01-31, kl 21:26:13
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jo då promenader blir det och så dansar jag med barnen det blir man riktigt svett av efter ett tag, men det känns aningen bättre om jag hinner ivåg och tränar med :)

2011-02-01, kl 01:30:46
URL: http://Http://Neccin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<