Shit va jag har sovit dåligt inatt

2011-01-27, kl 12:29:52 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Somnade strax innan tio i går kväll på soffan sen ringde Michelle klockan tio som hon alltid gör, ingen fara med det bara att masa över sig till sängen tänkte jag. Väl där inne hör jag att grannarna möblerar om eller något ovanför, nått gjorde dom iaf som lät som fasen flera timmar så runt tre fyra somnade jag inatt efter att ha legat och vridit och vänt mig i sängen. Fy säger jag bara, känner mig helt svag idag men det går förhoppningsvis över snart. Nu ska jag sippa upp resten av mitt the medans jag väntar på Sandra som ska plugga med mig idag.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<