Så var det dags för tvätt igen

2011-01-02, kl 07:22:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Massa massa tvätt för precis som vanligt så skjuter lilla Sara upp allt in i det sista, jag tror faktiskt ingen blir förvånad när jag säger att den ena tvättmaskinen är sönder. Igen! Fattar inte hur svårt det ska vara att laga maskinerna helt eller byta ut dom, för den delen så vet jag inte ens om den är sönder igen eller fortfarande, sist jag tvättade var den ju inte hel men det är ett bra tag sen nu. Har kört någon maskin uppe i lägenheten och så har faktiskt snälla mormor tagt med sig några påsar tvätt hem när hon varit på besök. Aja shit the same, börjar bli van vid att inget funkar för skit vätterhem längre.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<