Så var det dags att köpa blöjor ännu en gång

2011-01-25, kl 12:35:14 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Jag har två (ursäkta jag menar tre) små bajsmaskiner här hemma, de producerar bajs i ofantliga mängder så är det någon som känner att det saknas ett lass härligt doftande (härligt går väl att disskutera) bajs så är det bara att komma och hämta det här. Efter att vi handlat ska jag träna eftersom jag hoppade det igår, och idag tänker jag inte komma iväg för sent.

Två av bajsmaskinerna, tur att den ena av dom inte använder blöjor för du hade vi vart luspanka nu!


Kommentarer
Från: Michaela

Haha va härlig du är Sara! Du skriver så roligt och intressant! Älskar din blogg! :)

2011-01-25, kl 14:42:01
URL: http://miichaelaaaa.blogg.se/
Från: Nathalie

Har sett någon tv-reklam de senaste där en matkedja har tre för två på blöjpaket. Håll ögonen öppna :)

2011-01-26, kl 13:26:34
URL: http://www.nolow.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<