Nu ska jag nörda en liten stund

2011-01-23, kl 07:24:33 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Plugghäst

Har haft en helt underbar natt på jobbet och det var inte så farligt som jag trodde, var nästan säker på att det skulle gå helt åt helskotta eftersom det var så länge sedan jag var där men ack så fel jag hade. Det gick kanon och jag måste bara säga att jag har turen att jobba med underbara människor på båda jobben, förhoppningsvis blir det en natt till på nya stället men det får jag reda på efter fyra. Nu blir det nörda lite wow och sen sova en stund för vid fyra kommer Madde och då ska vi plugga som aldrig förr.


Kommentarer
Från: Tant Otto

2011-01-25, kl 07:47:05
Från: Tant Otto

Bra Sara!

Vi har ont om vikarier just nu...kul att du trivs hos oss.

Det är roligt att jobba med dig..fattar bara inte vad du får all ork ifrån..med 2 så små busfrön hemma.



stor kram

2011-01-25, kl 07:51:05
URL: http://blogg.aftonbladet.se/pomerans

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<