Ni gör mig så glad

2011-01-29, kl 21:40:09 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Både igår och idag har ni mina läsare verkligen gjort hela min dag, igår var det ju stressigt och jobbigt med kidsen och provet men på release partyt träffade jag en underbar kille som gjorde hela min dag. Jag frågade honom om jag kunde ta en tom stol som stod brevid och han svara: Nej tyvärr MEN jag måste säga dig en sak och det är att jag följer din blogg och den är så himla bra och du har såå söta barn, fortsätt med bloggen den är verkligen skit bra och det är så roligt att träffa dig här, sen fick jag en kram.

Vaddå underbar med sånna läsare, helt otroligt gullig och jag räknade verkligen inte med att bli igenkännd på krogen. Ni är ju rätt många som läser men jag har fortfarande en liten blogg och att träffa läsare på stan det gör ju bara storbloggare. Idag är man bakis (precis som man förtjänar) huvudvärken är helt sinnessjuk men så loggar man in här och får sen en otrolgt gullig kommentar

Ni är underbara och det betyder verkligen jätte mycket med sånna här kommentarer, ni gör mig så jävla glad hur nere man än är en dag. Tack för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<