Mötet

2011-01-20, kl 15:58:24 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bye bye fatso

Det gick bra på mötet idag och vi har lagt upp en kostplan för mig som jag ska testa en vecka nu, sen får vi göra ändringar i den om jag märker att det inte fungerar. Jag har skrivit kostdagbok nu några dagar och det som chokade mig mest var att när jag jobbar äter jag bara en gång per dygn, jag äter på jobbet och sen äter jag inte förrens jag kommer dit igen. Ska bli kul och se hur det kommer gå med att äta lite mer regelbundet och att sluta dricka cola, det är nog det som kommer bli värst att inte få dricka min älskade cola men nu ska skiten bort.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<