Just smile

2011-01-18, kl 07:27:33 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Plugghäst

Idag känns det lite bättre och jag känner att jag kanske inte behöver oroa mig allt för mycket kring skolan, det som jag och min lärare planerade igår skulle ta mig hela veckan har jag fixat på en natt nu. Det gäller bara att köra igång och inte lägga ner mitt i alltihop, det känns bättre men jag är inte helt utan bekymmer för jag vet faktiskt inte hur vi ska klara oss ekonomiskt om jag ska gå en hel månad utan att kunna jobba. En månadslön är liksom inga små slantar man slänger på gatan det kommer påverka oss rätt mycket, men å andra sidan om jag skiter i praktiken och alltså inte får hela slutbetyget pga det så kanske jag står helt utan jobb sen om jag kommer för nära mina lasdagar.

Men det kommer lösa sig, jag vet att det gör det på ett eller annat sätt.


Kommentarer
Från: Sandra - Mamma till Arvid

Vilken kämpe du är!!! Tror garanterat ni kommer lösa de här. Tänk sen när du är färdig. Vilken super mamma du Vatt då!! Tatt hand om barn, jobb, hem, skola.... På samma gång :)!!

Ska även bli spännande åh följa din viktresa!!

2011-01-18, kl 07:45:25
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jo visst kommer det lösa sig, det är jag säker på är bara lite fundersam på hur än så länge :P



Ja visst ska det, lika spännande för mig som det är för er :)

2011-01-18, kl 07:53:24
URL: http://Http://Neccin.blogg.se
Från: Anonym

åååh va duktig du är gummsan!!!!!!=)

2011-01-18, kl 09:20:17
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<