Jag har noll fantasi idag

2011-01-03, kl 15:15:58 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Jonny ska strax ge sig iväg till jobbet och jag har ingen aning om vad jag och barnen ska göra idag, funderade på att åka ner till mamma en sväng men där finns ingen resesäng. Kidsen måste sova igen så det skiter sig, borde väl egentligen skruva ner vår säng så vi kan byta rum nu men jag orkar inte. Finns inget uttag så vi kan ha tv:n i Jadies rum och våra sladdar är för korta för att dra hela vägen dit från ett annat rum, får helt enkelt bli ett senare projekt det här med att byta rum.
Vad brukar ni göra på dagarna hemma?


Kommentarer
Från: Emma

Inte mycket i vanliga fall går Eddie på dagis tisdag- Torsdag 9-14 då går tiden lite annars segar bara dagarna på just nu så himla tråkigt.....

2011-01-03, kl 18:48:07
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Från: Emma

Inte mycket i vanliga fall går Eddie på dagis tisdag- Torsdag 9-14 då går tiden lite annars segar bara dagarna på just nu så himla tråkigt.....

2011-01-03, kl 18:48:10
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<