Jag dör snart om jag inte får mat

2011-01-21, kl 15:38:11 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Bye bye fatso

Det är lustigt va hugrig man blir när man inte dricker cola konstant, sen kan väl träningen ha lite med det at göra med. 1½ timmes träning har det blivit idag och så promenerade jag halvvägs hem eftersom jag missade bussen, det satt en otroligt äcklig tant inne i bastun kan jag tala om. Jag tycker det är jävligt respektlöst att sitta och fila fötterna inne i bastun på ett badhus, sånt gör man hemma tycker jag för jag vill inte trampa i en hel hög med död hud!

Det var någon som undrade vad jag hade ätit och det var keso med äppel och kanel till frukost, jag vill inte skriva ut allt här på bloggen innan första numret kommer ut men ibland då och då kan jag väl skriva det. Självklart kommer ni få veta allt men lite spänning måste det ju finnas kvar för dom som kommer läsa tidningen med.

Nu måste jag äta lite innan jag jag dör!


Kommentarer
Från: Caroline L

Ja herregud, filar fötterna gör man hemma, USCH!

2011-01-21, kl 21:20:39
Från: Elisabeth

Åh, vad härligt Sara att du är i full gång!!!! Ska bli jättekul att träffa dig på onsdag igen! Kram

2011-01-22, kl 11:01:52
URL: http://mittkreativajag.creadiemcoaching.se
Från: zasata - en emetofob

Mmm Keso är så gott!

2011-08-06, kl 22:24:09
URL: http://zasata.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<