Ingen träning idag inte

2011-01-31, kl 22:45:28 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bye bye fatso

Åkte ner till Friskis för att hämta mitt kort eftersom jag kommer få träna gratis där nu men dom hade inte hört nått om det, den ena tjejen i kassan kände igen mig från tidningen och fattade vad det handlade om så jag kommer få mitt träningskort i veckan istället så det löser sig med hur hon ska "dra av" betaningen.  Men i morgon kommer jag träna istället men det får bli på Rosenlund, har några gånger kvar på det kortet så får dom på friskis en extra dag på sig att ordna det.

Farmor Yvonne tar barnen en stund så jag får träna, skulle gjort provet i morgon men måste ändra datum på det för jag måste läsa lite mer känner jag. Har en riktig stress vecka med Jonnys arbetstider så jag ska ändra till nästa vecka istället, vet knappt hur jag ska hinna med mig själv och så skulle det varit med träning och prov på det med så provet får vänta lite. Det är fördelen med att inte ha csn att jag faktiskt kan skjuta på det lite.


Kommentarer
Från: Martina

Men vilken miss att de inte ordnat det med kortet!

2011-02-01, kl 16:42:11
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<