Goodbye sugar hello headache!

2011-01-20, kl 21:33:05 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bye bye fatso

Jag sitter och verkligen njuter till fullo av mitt sista glas cola, i morgon kör jag igång med nyttigheterna på riktigt. Jag tänker inte tala om exakt hur min kostplan ser ut nu eftersom jag måste spara lite av det roliga till tidningen, men ni ska få ett litet smakprov på vad vi fyllt kylen med idag. Goodbye sugar hello headache! Det här känns bra som fasen fast det kommer bli otroligt jobbigt, men i slutändan är det ändå jag som tjänar på det och kommer må bättre. Jag välkommnar huvudvärken och allt vad det innebär med att sluta dricka cola och andra onyttiga saker, det här ska gå så förbannat bra.

Lite smått och gott från min nya nyttigare liv


Kommentarer
Från: Fia

Kämpa på!

Själv skulle jag aldrig kunna ge upp min pepsi max <3

2011-01-20, kl 23:42:56
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/
Från: Millah

Vad kul hoppas det kommer gå bra :) du får gärna sätta ut recept då och då:) kram

2011-01-21, kl 00:18:42
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<