Frukost och träning

2011-01-21, kl 11:23:20 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Bye bye fatso

Idag har jag ätit frukost för första gången på jag vet inte hur många år, jag mår alltid så illa när jag äter frukost så till slut la jag bara av med det. Idag gick det hyffsat faktiskt, riktigt frisk och god frukost som till och med smakade bra (mitt minne säger till mig att all frukost smakar kräk). Men nu nästan en timme senare kommer illamåendet men det är bara pået igen i morgon och äta något mindre och testa något annat, jag tänker iaf inte ge upp. Jag ska banne mig börja äta frukost, nu ska jag och syster dra iväg och träna ett stycke med. Se you later!


Kommentarer
Från: My

Fin blogg, allt bra? :)

2011-01-21, kl 11:52:24
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Från: jenny

Kan du inte lägga upp vad du ätit så kan vi andra också få chansen att kämpa mot kg ;) Jag har noll fantasi för mat och det blir bara samma :(



Lycka till ! Ska hejja på dig !

2011-01-21, kl 12:14:21

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<