Dags att laga lite mat

2011-01-25, kl 17:53:18 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bye bye fatso

Idag har det gått helt åt helvete med kosten kan jag tala om, det är inte det att jag ätit fel saker jag har inte ätit något alls. Det bara blev så idag men jag är faktiskt hungrig nu, blev nästan aldrig det förr eftersom jag drack mig mätt på cola, kaffe och powerking men icke längre. Jag har iaf lyckats med att hålla mig borta från det men det är jobbigt satan för jag saknar mitt socker och jag förstår inte hur folk lever utan koffein, jag känner mig som en zombie utan colan och poerkingen men det blir väl bättre det med antar jag.

 I morgon är det iaf dags för möte igen och göra en lite uppföljning på hur det gått med kosten sen tror jag vi kommer prata lite träning med. Nehe mat var det ja!


Kommentarer
Från: Tant Otto

Va gullig du är Sara...lite lik din far...jo jag vet vem din far är...gick i samma klass som hans bror..Lillus!

Från: Tant Otto

Hemma hos din far hade de en massa olika djur kom jag ihåg.Hundar, katter, fåglar och krokodiler till o med.

Visste du det?

Från: Tant otto

hahaha åsnan...den hade jag glömt!

Från: Tant otto

hahaha åsnan...den hade jag glömt!


Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<