Butch gör en liten fuling på nätterna

2011-01-10, kl 07:15:10 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Igår mitt på dagen hittade vi lite bajs inne och kunde verkligen inte fatta att vi hade missat att han satt sig inne men i morse kom jag på varför, åtminstone tror jag att jag kommit på varför. Jag tror minsann att Butch går upp på morgonen och bajsar innan han väcker oss för idag när vi gick upp vid sex jag och lillgrisen så gjorde han inget utomhus men när jag kom in igen hittade jag en liten hög, tur igår att barnen inte hittade det först för det måste legat där i flera timmar lite undangömt av soffan.

Synd att Butch vaknar olika tider varje dag annars hade det ju varit lätt att lösa det genom att ställa klockan en halvtimme tidigare och gå ut på en morgonkiss, men igår var det halvsju i förrgår sju och idag kvart i sex. Men löser det sig inte efter några dagar så är det väl bara att ställa klockan på halvsex och hoppas på att han inte vaknar tidigare någon morgon.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<