Aaaah jag skrattade så jag höll på att kissa ner mig!

2011-01-15, kl 16:16:59 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Vi tog en snabb tripp till a6 och köpte lite små skit och när vi kommer ut har vi två nötter glömt bort vart vi ställde bilen, släpandes på en vagn virrade vi runt på Ikeas parkering i tio minuter innan vi hittade vår (läs pappas) älskade bil. Tur att man inte brusar upp sig allt för lätt för istället för att bli irriterad på mig själv och Jonny så gick jag och as garvade åt att vi var så dumma så vi inte tänkte på vart vi parkerat. Det slutade med att jag fick rusa in på toaletten när vi äntligen kom hem för att inte kissa ner mig för jag skrattade så mycket.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<