Vill ni veta hur det gick idag?

2011-02-09, kl 23:09:17 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Bye bye fatso

Jag har gått ner ett kilo sen förra veckan och tack och lov var det faktiskt fett och inte muskler denna gången, lite lite men jag får nog helt enkelt acceptera att det inte blir mer. Det går sakta men säkert åt rätt håll nu och jag måste säga att det känns skit bra nu, vill träna lite oftare men då måste jag hinna få in tiden mellan allt annat. Får nog helt enkelt acceptera det med att det blir mer hemma träning än gym träning nu när "schemat" ser ut som det gör med vardagen.

På fredag har jag iaf skaffat barnvakt när Jonny jobbar så jag kommer iväg och tränar då, kanske hinner jag peta in en liten träning i morgon med men det märker vi.


Kommentarer
Från: Anonym

Intressant att följa din resa =) Se till att sova ordentligt!

2011-02-10, kl 08:35:06

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<