Perfekt doppresent!

2011-02-20, kl 20:59:07 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

Har ni sett sidan tourn.se? Om inte så tycker jag verkligen ni ska titta in och registrera er där, man kan vinna fina priser genom att blogga om det man vill vinna. Jätte enkelt och kul dessutom! Själv skulle jag hemskt gärna vilja vinna en pusselpall från bondeofsweden, perfekt som födelsedags present, doppresent eller varför inte namnsdagspresent?

Såhär står det på sidan:
Bonde of Sweden skapar snygga pusselpallar med ditt eget eller ditt barns namn på! Du kan välja mellan flera olika färger och stilar, och sedan skräddarsy din egen barnmöbel som barnet kan leka och lära sig med.

och priset jag tävlar om är alltså en pusselpall mad valfritt namn
Men det finns andra fina priser du kan blogga om och ha chansen att vinna, så registrera dig nu!


Kommentarer
Från: Mamma Miaa - Gravid

Hehe men då skulle jag säkert behövt gråta till mig en :) Tycker det verkar lite läskigt oxå :)

2011-02-20, kl 23:06:13
URL: http://actioonradar.blogg.se/
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

OMG! Vilken fin pall!!

2011-02-21, kl 08:52:09
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<