Om jag finge sova snart

2011-02-17, kl 10:56:55 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Blev ett akut inhopp på jobbet inatt och nu sitter jag och väntar på att Jonny ska komma hem, ingen höjdare att inte sova innan jobbet och inte få sova efter heller. Som tur är så slutar Jonny redan klockan tolv idag så jag kan lägga mig, behöver verkligen dom timmarna jag kan få för det blir jobb en natt till. Ska försöka va lite roligare än jag varit dom senaste dagarna  bloggen men det har hänt mycket saker nu, träning hit och dit, jobb, sova efter det och sen ska man hinna med barnen. Det blir lisom inte mycket tid över för bloggen då.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<