Och i paketet fanns det en...

2011-02-26, kl 18:00:48 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt


Gravidkudde! Men jag hade nog själv gissat på en barnvagn eller nått för paketet var ju jätte stort, visserligen är ju kudden det med men ändå. Har sovit med kudden idag och det var otroligt skönt fast jag än så länge bara är tjock och inte har någon bebis mage, ända problemet var att det blir så hiskeligt varmt med kudden. Varför har jag inte köpt en gravidkudde mina tidigare graviditeter? det hade ju varit guldvärt när jag hade mina foglossningar med Jadie eftersom ingen kudde ville stanna mellan benen då de var för små.

Så nu vet ni det, har ni ingen gravidkudde så skaffa det. Min var inte speciellt dyr heller 249kr på köpbarnvagn, finns i grå, vit och svart. Själv valde jag en svart kudde.


Kommentarer
Från: Johanna Friman - Tvåbarnsmorsan

Oj, det var verkligen billigt! Annars tycker jag att alla såna tillbehör brukar vara så dyrt jämt!

2011-02-26, kl 18:57:40
URL: http://tvabarnsmorsan.blogspot.com
Från: carola

Va billigt, det hade jag med velat ha när jag va gravid, för man sover ju så obehagligt, tycker . hoppas du slipper foglossning, men de kan ju bli värre har jag hört =/

2011-02-26, kl 22:12:53

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<