Nu lägger jag ner det här, vill trollungarna bo i en svinstia så får dom göra det!

2011-02-25, kl 11:59:14 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Arabelle & Jadie 2011

Har försökt städa här idag men det går verkligen inte, utan att överdriva så ser det fan värre ut nu än vad det gjorde innan jag började städa. Pappersinsamlingen har blivit upplockad fem gånger av mig nu, leksakerna ungefär femhundraelva gånger och damsugarn har jag inte ens varit i närheten av att sätta igång eftersom jag inte kan plocka upp allt från golvet.

Vill trollungarna bo i en svinstia så får dom göra det, fördelen är väl att jag inte behöver laga mat idag för dom hittar säkert nått smaskigt bland dammet på golvet att mumsa i sig.

Arabelle slänger ner alla leksaker på golvet ännu en gång efter att jag plockat upp dom.


Kommentarer
Från: Lilla H

haha jag kan tänka mig hur det ser ut, jag vet ju hur det ser ut efter min dotter och hon är ju EN person

2011-02-25, kl 14:45:24
URL: http://haleyborg.blogg.se/
Från: britta Bloggar

Det är helt otroligt vad de kan röja runt....

2011-02-25, kl 15:29:44
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Från: Sandra - mamma till Arvid

Var är vovven =)?

2011-02-25, kl 17:30:21
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Vovven bor tyvär inte kvar hos oss då han började hugga mot barnen efter några veckor. det blev väl helt enkelt för stressigt för honom att dom var på samma nivå som honom hela dagen, han högg helt oprovocerat mot barnen och då kände både jag och Jonny att vi inte tänker riskera att han gör dom riktigt illa en dag. Det känns jätte tråkigt att det inte fungerade men jag vet att han har det bra eftersom han flyttat hem till en av mina jobbarkompisar, där fungerar det jätte bra och det känns riktigt skönt att veta vem han bor hos och att det inte bara är en främling för oss.

2011-02-25, kl 17:39:24
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<