Mina ben packar snart en väska och flyttar ifrån mig

2011-02-13, kl 07:57:59 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Igår var jag trött, sov en timme extra struntade i bloggen och slö plockade bara här hemma. Idag är jag döende! Jag undrar om inte personalen igår smög i mina tanter och gubbar lite speed innan de tackade för sig och gick hem och sussade gott för jag har sprungit som en katt med senap i röven heeeela natten, ska egentligen träna ikväll men jag får träningsvärk i hela kroppen bara av att tänka på natten som varit.

Nu ropar kudden på mig och lyssnar jag inte så packar mina ben snart en väska och flyttar ifrån mig.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<