Jag saknar mina små skruttungar

2011-02-05, kl 16:51:30 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Allt

Barnen är hon sin farmor idag för att jag skulle få sova på dagen då jonny jobbar, och visst är det härligt att sova men nu känns det bara tomt. Har varit uppe i två timmar och det är så tråkigt och jag saknar mina älsklingar, det är en sak att få en ledig natt/dag tillsammans med Jonny. Då kan vi ägna oss åt varandra och göra saker man inte kan när barnen är hemma, den egen tiden behövs verkligen för att bara kunna vara och mysa.

Nu däremot sitter jag här ensam och uttråkad, jag ska ta ett bad och försöka slappna innan jag ska göra min matlåda för natten. Kidsen sover hos sin farmor inatt så Jonny med får sova ut, skönt för honom som verkligen får sova ut och inte behöva gå till jobbet imorgon. Det blir så ofta tycker jag, Jonny får sova och vila medans barnen alltid sover borta när jag ska jobba. Inget att haka upp sig på kanske men jag skulle också vilja ha en hel slapp dag utan att behöva gå till jobbet, utan att behöva fixa med matlåda osv. Klart jag får mina stunder med men när jag får en barnledig dag så har Jonny hunnit få tio ungefär, lite avundsjuk är jag allt...

Mina älskade små skruttungar


Kommentarer
Från: Lixy

bra blogg

2011-02-06, kl 07:42:41
URL: http://lixy.blogg.se/
Från: yvonne

du får väl fråga är jag bara ledig och Björn är ledig så går det nog att ordna kram svärmor

2011-02-06, kl 18:59:57
Från: Sara, mamma till pseudotvillingar

Nej jag tycker inte dom behöver sova borta mer än dom gör, så avundsjuk är jag inte. Jonny behöver vara barnledig mer än mig eftersom han alltid är så trött och då får han väl vara det kram

2011-02-06, kl 19:51:10
URL: http://Http://Neccin.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<