Hemma efter en trevlig fika

2011-02-24, kl 20:06:56 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Så har man kommit hem igen efter en jätte trevlig fick med Annika, Conny och två av deras sötnosar. Det var jätte trevligt och vi ska göra om det igen, jag tänkte först att det kommer säkert vara pinsamt tyst i början eftersom vi inte känner varandra men det var det faktiskt inte. Kameran var med men självlart glömde jag att ens ta upp den ur väskan så kort blev det inga tagna iaf, nu måste jag nog inta soffläge en stund för jag är sjukt trött just nu.

Tack Annika och Conny för en jätte trevlig fika stund, ser fram emot nästa gång.
bjuder på en bild på en väldigt närgången gladfis istället



Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<