Barnvakt? check!

2011-02-18, kl 08:08:28 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Nu är jag hemma från jobbet och barnvakter är fixade för dagen, innan Jonny börjar jobba kommer hans systrar och hämtar barnen. I eftermiddag kommer barnen hem en stund och en åker Arabelle till min mamma och Jadie till min mormor eftersom Jonny inte hinner sluta innan jag börjar ikväll och jag inte hinner sluta innan han böjar i morgon. Pussel pussel pussel, men barnen kommer iaf ha det bra och bli bortskämda över natten.


Kommentarer
Från: Millah

allt bra idag? :)

2011-02-18, kl 14:35:36
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Caroline L

Oj, du har verkligen inte en lugn stund! Ha det bra!

2011-02-18, kl 20:53:32

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<