Vi har haft en händelserik morgon

2011-12-30, kl 12:53:24 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Jadie 2011

Upp helt groggy och göra frukost till barnen och sen slinka ner under filten i soffan, av någon anledning var jag extra trött idag (det är nog inte alls för att jag var uppe för sent och kollade på tyg...) så jag satte mig under filten med bara trosor och ett för kort men för pösigt linne. Jaha och tänker ni nu, men det här har väldigt stor betydelse lite senare.

Helt plötsligt hör jag en smäll och ett asgarv ifrån köket, över hela köksgolvet är det vatten och den stora hundskålen med vatten som jag glömde plocka undan igår när syster och hund gått hem ligger upp och ner vänd i mitten av golvet. Sliter fram både handduk och mopp samtidigt som jag undrar hur fasen det kan få plats så mycket vatten i en skål!?!

Plötsligt hör jag ytterdörren öppnas och ropar hallå i tron om att det kanske är mamma som kommer, inget svar...Panik, var är Jadie? Rusar ut i trosorna och mitt för korta men för pösiga linne med tuttarna farandes överallt, två meter utanför dörren springer Jadie i endast vinterkängor och blöja. Jäkla unge till att ställa till det när mamman är trött, jag stannade inte länge nog för att se om någon granne sett mig...


Kommentarer
Från: ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥

sv: Stressen har jag lärt mig att hantera, det lärde jag mig när W var liten. Allt jag känner stannar inom mig och ibland känner jag bara för att skrika rätt ut men nee, inget som ska påverka barnen. Jag ber honom om hjälp hela tiden men han tycker itne det är roligt utan tycker det är mer roligt att slita av filten osv haha. Bärsele har jag och det är guldvärt men min rygg pajar så fort jag har den på så ibland måste jag tyvärr lägga den åt sidan. Men det är verkligen en bra uppfinning när man har en liten som bara vill ha närhet.



Tack för din kommentar gulle du! kram

2011-12-30, kl 13:49:45
URL: http://endenise.se
Från: Martina

Men fniss! Typiskt ungar, det var säkert en undanmanöver det där med vattnet så hon skulle hinna smita hehe

2011-12-30, kl 21:29:33
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<