Så har vi spenderat mogonen på sjukhuset, som vanligt.

2011-12-16, kl 11:08:22 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Harley 2011

Det börjar bli rutin att åka in dit titt som tätt men idag fick vi ganska bra nyheter, vi var inne på ännu en undersökning av Harleys hjärta eftersom det inte var riktigt bra sist vi kollade det. Innan idag visste vi bara att om det inte var bra nu blev det antingen fler kontroller eller operation, men läkaren som följer upp Harley trodde allt skulle vara bra nu, det trodde ju visserligen vi med men när man hör ordet operation och vet att det är hjärtat kan man ju inte låta bli att bli nervös.

Idag fick vi i alla fall både bra och dåliga svar, flödet dom såg finns kvar så det är inte helt bra. Men Harley mår bra och vi behöver inte vara nervösa, det blir fler uppföljningar men vad jag förstod var problemet så litet och blir mindre och mindre för varje gång så operation är inte nödvändig. Ska ringa Harleys läkare för att prata med honom om en ca en vecka men ja det känns ju bra nu i alla fall eftersom det inte blir operation.

Lilla grodan ligger snällt brevid när mamma bloggar


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Bara ordet "operation" skrämmer mig. Gastron på Jonathan räknas ju som operation - och jag höll på att skita ner mig! Så jag förstår er oro... det är ju hjärtat dessutom.

Men vad SKÖNT att få läsa att det verkar bättre nu! Nu blev Annika lite lättad här <3

2011-12-16, kl 13:02:17
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Beatrice, mamma till Devin och Lili.

Usch ja, jag minns hur det var när vi fick åka in och ut med Devin.. Inte kul! Skönt att allt ser bra ut nu iaf!

2011-12-17, kl 05:33:36
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<