Plopp sa det

2011-12-16, kl 12:52:37 | Kommentarer: 4 | Direktlänk | Bara sara

Jag hatar min kropp just nu, den samarbetar inte alls med mig! Jag antar att det är för att jag stressat mycket på sista tiden men jag tycker att kroppen kunde samarbeta med mig ändå, stressar ju inte direkt mindre nu. Jadie "ryckte" för några veckor sen ut en av mina piercingar och sen dess har dom ploppat ut en efter en, helt utan att något utav barnen ens varit i närheten kanske jag ska tillägga.

Några dager efter att den första åkt började nästa vandra ut och jag kunde verkligen inte rädda den, några dagar efter det började nästa och så håller det på. Det lustiga är att det inte är flera på samma gång, utan alltid en åt gången. Sen igår är jag fyra piercingar fattigare och jag bara väntar på resten just nu, ser ju jätte lustigt ut när inte mönstret finns kvar längre även om ärren visserligen syns än så länge.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn

Ah dom röda med stjärnor menar du? Dom är riktigt fina och jag var faktiskt lite sugen på dom till Jonathan... men nu har både Rasmus och Noah fått kläder från Beckah :) Noah har ju en mössa också... lär dock inte vara sista gången jag köper kläder från henne! Supernöjd är jag! :)

2011-12-16, kl 13:03:23
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Emelie

Vilka söta barn :-)



Men aj, det ser inte det minsta skönt ut, kan du inte gå till salongen och be dom fixa det innan du mister alla?



//Emelie

2011-12-16, kl 13:08:56
URL: http://undermyumbrella.se
Från: Västgötskan

Min första tanke är: Hur sitter såna piercingar? Det finns ju liksom ingen "baksida"? :-P

2011-12-16, kl 14:42:47
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Från: Hannele - mamma till två prinsar

Ajajaj..måste fråga gör det ont att ta såna? :P hur sjutton sitter dom fast? :P haha..

2011-12-18, kl 19:05:57
URL: http://mammah.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<