Omständiga små barn

2011-12-06, kl 13:51:21 | Kommentarer: 3 | Direktlänk | Trollungarna 2011

Det har gått så bra att sova ihop för flickorna, sovit hela nätterna och somnat utan problem varenda natt. Utom igår förstås, kan ni gissa när dom slutade hålla på inatt? Klockan fem i morse hörde jag sista ljudet ifrån dom, helt sanslöst att dom ens orkade. Vet inte hur många gånger både jag och Jonny var inne och sa till dom men det fungerade inte, tillslut var det inte ens någon idé att gå in då vi var alldeles för frustrerade för att få fram något vettigt att säga till flickorna ändå.

Ställde klockan för att ringa dagis idag och tala om att flickorna blir hemma, men vaknar jag då? Nej, två larm hade jag ställt på mobilen och inget av dom hade väckt mig. Kommer va så pinsamt att lämna flickorna i morgon (om dom sover inatt) eftersom vi måste ringa så tidigt på morgonnen för att säga att dom är hemma egentligen.

Men idag är en ny dag, en ny dag utan middagsvila för Jadie. Huliganen SKA sova inatt så är det bara, nu måste jag dammsuga eftersom ungen har ryckt sönder halva sin madrass. Vilket för övrigt är den andra madrassen hon sliter sönder...


Kommentarer
Från: Framtiden är vår - Ann-Sofie mamma till Isak

Barn är så härliga! Man blir ju så glad av ditt inlägg. Gillar din nya design jätte mycket! =)

Kram!

2011-12-06, kl 16:09:54
URL: http://www.sojkasframtid.com/
Från: Sarah

Jag var heller aldrig inne under ett anfall utan någon dag efter.. Fick alltid mina sent på kvällen eller natten precis som du. Fast mina höll oftast på till dagen efter för den delen men de kunde visst se något på mina prover ändå.

Hoppas att det löser sig för dig iaf, för den smärtan är fan värre än att föda barn och all annan smärta jag känner till..

2011-12-06, kl 17:33:54
URL: http://toffelsmurfen.blogg.se/
Från: Yohanna i Las Palmas

Ha ha ha ungar är väl FÖR roliga ;)

Att de bara orkar.

Hoppas att det går bättre i natt då.



Hälsningar

Yohanna

2011-12-06, kl 22:37:49
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<