Oj så trött jag blev

2011-12-17, kl 19:22:14 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jonny slutade tolv idag och efter det var det dags att handla, kom hem och städade hela lägenheten tog en middag framför tv:n och både jag och Jonny däckade som små grisar efter maten. Vaknar igen och sätter igång med rensning av papper, trollungarna kommer hem innan det är klart och nu behövs det helt plötsligt städas igen.

Varför denna städpanik idag då? Jo för i morgon är det kalas och då måste det vara fint, funderar på om jag ska be alla lämna presenterna vid dörren och gå hem igen så slipper jag städa mer haha. Nu blir det i alla fall en stund på soffan med mina fina små innan det är läggdags, Jonny är på julbord med jobbet och efter det ska han ut en stund med några av jobbarkompisarna så honom lär jag inte se mer idag. Känns ganska lustigt att inte få hem honom innan läggdags, han får gå ut precis när han vill men han gör det aldrig. Han har aldrig riktigt varit den där party människan så han känner att han vill ut, hade det inte varit för julbordet hade han nog suttit hemma även ikväll. Hoppas han har det kul i alla fall, när det händer en gång om året att man går ut då ska man ta mig fasen ha kul haha.

Svärmor lämnade förresten lite av bilderna från lucia


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<