Jag vet inte vad jag ska säga

2011-12-23, kl 07:51:21 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Är så psykiskt uttmattad just nu att jag knappt vet vad jag heter, ska släpa mig in till sängen och hoppas på att lite sömn kan få mig att glömma dom två senaste nätterna. Orkar inte ens tidsinställa några inlägg tills idag, det blir nog en snabb uppdatering när jag sovit klart och ska hem till pappa för det första julfriandet för i år. Ikväll är det tillbaka till jobbet igen, men det kommer bli en bra natt inatt. God natt ni fina nu ska jag se om jag orkar släpa mig in till sängen och samtidigt ska jag be lite extra mycket om att Harley sover läääänge idag så jag slipper masa mig upp på direkten igen.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<