Jag tror du vet vad det här händlar om va!?!

2011-12-10, kl 12:51:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Blev väckt av att telefonen ringde häromdagen och så här började samtalet

Personen som ringer: Hej det här är ****** från polisen
Jag: Jaha hej
Personen som ringer: Jag tror du vet vad det här händlar om va!?!

Är det någon slags standard för dom att fråga det och se om man erkänner något eller vaddå? Nu visste jag precis vad det handlade om, dom har äntligen tagit tag i min polisanmälan. Vet ju att det finns så många andra större brott att ta innan men det känns ju som en hel evighet ändå, nu har jag iaf vittnat genom telefonen och fått skicka lite printscreen bilder och mailkonversationer så får vi se vart det leder.


Kommentarer
Från: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Ehm... är det nu ska jag bli nervös?



Nej men fårman fråga vad som hänt? :S

2011-12-10, kl 13:02:26
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Från: Celine Naminah

Antingen kan jag kopiera det Annika skrivit i sin kommentar här eller så säger jag såhär, hon formulerar ssig så himlans bra så jag hänger på henne och undrar detsamma. =) Ja om du vill förståss!

2011-12-10, kl 17:37:27
URL: http://phantazia.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<