Jag tänkte att jag skulle göra som alla andra och sammanfatta 2011

2011-12-31, kl 12:15:21 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Men det går inte! Bara när jag skrollar igenom Januari så hittar jag mängder med saker jag skulle vilja ha med i en sammanfattning så det här fungerar inte, jag menar i bara Januari månad fick min älskade ängel Sandy somna in. Ny hund flyttade hit men var tyvärr aggresiv mot Jadie så han fick flytta ut, jag hade fullt upp med min träning och jnytt xtra. Studierna tog upp mer tid då av mitt liv än vad det gjort den senaste tiden då jag ville bli klar fort men bestämde mig sen för att dra ner på tempot när jag plussade igen. Jobbade häcken av mig redan då och ja ni ser ju, hur skulle jag kunna sammanfatta hela året? Jag menar på det har jag ju massa annat, flickorna blir större och större och gör sånna framsteg så jag vet inte vad, plussade och lilla grodan föddes and so on...


Kommentarer
Från: Jessica

hej trollmor till en annan =) gott nytt år =) kram

2011-12-31, kl 14:22:00
URL: http://www.trollfamiljen.se

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<