Jag överlevde första natten

2011-12-14, kl 19:27:46 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Allt

Lagom till att det var dags att gå hem var jag uppe i ett dygn vaken tid ändå var jag oförskämt pigg fram tills klockan fem i morse ungefär, det var då jag började gäspa men det gick bra ändå. Hemma vid halv åtta väcka mannen skutta in i sängen och upptäcka att man inte kan somna, panik eftersom jag hade tid för prov i skolan klockan ett. Somnade i alla fall efter en stund och fick mig tre timmars sömn innan det var dags att dra till skolan, det vet i fasen hur det gick på provet men jag svarade på alla G uppgifter i alla fall.

Jag hoppas på det bästa men det märker jag snart, paniken och blackoutsen kom som vanligt under provet och tyvärr fanns det ingen där jag kunde kompletera mintligt med men det var för jag hade glömt säga till innan. Mitt under provet smög jag mig i alla fall ut, tog en cancerpinne och andades en liten stund sen gick jag in igen och det kändes lite bättre en stund.

Inför nästa prov får jag verkligen inte glömma att säga till! Hem till P & J en stund efter skolan och sen åkte jag och handlade, åt lite mat hemma och hoppade i säng och fick mig en halvtimmes vila till innan det var dags att studs upp. Skulle lagat min matlåda nu men det gick ju åt helvete eftersom kycklingen inte hade tinat...

Blir en natt till utan matlåda men det får gå, nu ska jag prata lite med Jonny boy innan jag springer iväg till bussen igen. Ha en underbar natt allihop, tjipp tjillevipp.


Kommentarer
Från: KAMPEN OM ATT ÖVERLEVA

Japrecis, lata som fan!

2011-12-14, kl 21:29:28
URL: http://overleva.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<