Jag går fortfarande runt som i koma här hemma

2011-12-18, kl 10:54:24 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Tyvärr kan jag inte säga detsamma om barnen, de har hunnit med att vara både högt och lågt. Sitter och väntar på att klockan ska bli tolv så jag kan väcka den lille mannen, då är det dags för en dusch och sätta igång dammsugaren igen...

Men tolv kan han ju få tycker jag eftersom han var ute igår, jag hoppade i säng vid två tiden när Harley äntligen bestämde sig för att sova och då var det ingen liten gubbe så långt ögat kunde nå här hemma. Jo Harley då förståss men han är ju egentligen ingen gubbe, bara en liten söt groda. Just nu ligger Harley och tittar på mig med sina underbara ögon och bara ler, Jadie har gjort en och annan facerape på mig och Bella hittade en påse nacho chips. *Förskräkelse* Låter du henne äta nacho chips så här tidigt? Ja det gör jag, det blev inget lördagsgodis igår och idag är det ändå kalas med tårta senare så vi slår på stort hela dagen!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<