Jadie har flyttat

2011-12-04, kl 22:52:15 | Kommentarer: 7 | Direktlänk | tips, trix, inredning och annat kreativt

in i Bellas rum nu, är inne på tredje natten när dom sover ihop och det går otroligt bra (peppar peppar). Har inte vågat flytta in Harleys vagga i Jadies gamla rum än men har det gått bra i tre nätter så tror jag nog det ska fortsätta göra det, men jag tror nästa ommöblering får bli när Jonny är hemma. Fick ett ryck och gjorde det medans han var på jobbet och det var inte det lättaste att bära sängar och hålla på helt ensam med tre vakna barn kan jag tala om, men det gick och jag är supernöjd med hur det blev.


Kommentarer
Från: Annika

Mysigt, men varför har ni 2 spjälsängar?

2011-12-04, kl 23:56:42
Från: Maria mamma till Tilde och Minnah

Åh jag ha äntligen hittat tillbaka till din blogg :)

börja läsa den då du precis hade fått jadie och väntade lillebror sen bytte jag data och alla adresser på gamla raderades då den paja men kom inte i håg din :( men nu så och ja ha lagt till dej på bloglovin så nu tappa jag inte bort er du ha sån fin blogg :)

2011-12-05, kl 14:35:46
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Från: Sara, mamma till tre små troll

Annika: För Jadie ligger inte still i två sekunder i en växasäng och Bella tokvägrar växasäng nu :(

Det gick jätte bra i flera månader men nu blir hon ledsen och gråter om vi inte lägger henne i spjälsängen :/ Vi försöker att få någon av flickorna att ligga i växasäng eftersom Harley snart blir för stor för vaggan och jag har ingen lust att köpa ytterligare en spjälsäng men det går inte så bra nu, får hålla tummarna för att det fungerar snart :)

2011-12-05, kl 16:53:51
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Emma

Jätte fint och allt går nog bra tillslut

2011-12-05, kl 18:42:03
URL: http://eddiesmammaemma.blogg.se/
Från: Annika

åååh vad synd! Hoppas verkligen hon ändrar sig igen!

2011-12-06, kl 19:07:30
Från: Sara, mamma till tre små troll

Annika: Det hoppas jag med men jag vill ju inte tvinga henne och Jadie är ju Jadie liksom haha lycka till att få henne ligga kvar :P

2011-12-06, kl 22:20:14
URL: http://neccin.blogg.se/
Från: Carolina

Vi försökte få våran son att sova i stor säng vid 2 års ålder. Han klarade av det i en vecka men sen lärde han sig hur man klättrade ur den. Sen var det helt omöjligt att få honom att ligga still. Han skulle inte ligga och sova i den stora sängen. Efter ett par nätters bråk fick han sova i spjälsängen igen och han trivs utmärkt i den och sover som en prins. I februari väntar vi nummer två och egentligen hade vi ju hoppats på att han kunnat sova i den stora sängen så vi slipper skaffa en spjälsäng till. Men det löser sig alltid!



Förstår vad du menar med att inte ligga still i sängen då jag också har ett väldigt "stimmigt" barn.

2011-12-16, kl 15:25:05
URL: http://mammacarolinas.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<