Härlig dag med härliga besked

2011-12-19, kl 17:29:06 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Allt

Jag hade väl egentligen inte tänk spendera hela min födelsedag ensam med barnen men det är lika mysigt det med, blev ju lite ändrade planer när jag fick rycka in för jobb natten som var men det blir goa pengar sen. Dagen började jätte bra idag eller ska jag kanske säga eftermiddagen, Jonny kom in och väckte mig med en puss och strax efter det ringde telefonen. Det var Harleys läkare som ringde för att förklara lite mer vad ultraljudet visade, de är nöjda med ultraljudet och det lilla hålet/flödet som finns kvar är inget att bry sig om. Harley är inget påverkad av det i alla fall så nästa ultraljud blir när han är fem år för att kolla om det försvunnit helt vilket dom tror, jätte härligt att veta att han är okej nu.

Bara några minuter efter det kollade jag min mail och såg att jag fick godkännt i kursen jag gjorde nu så jag kan slappna av hela december ut, nu ska jag bara se om jag får tag på billiga kursböcker inför nästa termin. Om jag hittar det funderar jag även på om jag ska börja lite smått med kurserna jag ska läsa så kan jag ta det lite lugnare i början av januari.

Härliga härliga dag!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<