En liten uppdatering känner jag att jag inte kan vara utan

2011-12-24, kl 08:04:00 | Kommentarer: 2 | Direktlänk | Allt

Vill önska er alla en riktigt god jul och berätta att Harley nästan vände sig från rygg till mage igår, han lyckades inte helt men det var banne mig inte långt ifrån. Precis när vi skulle äta julmaten hos pappa ser jag att han nästan rullar över och nästan skriker åt alla att titta på honom haha, det hade ju varit så häftigt om alla hade fått se den första vändningen men det får ta den tid det tar.

Ha en underbar jul nu, det blir sängen för mig innan vi åker till lilla mormor för julens andra firande. Ikväll är det åter till jobbet och det blir samma visa i morgon igen, troligtvis ingen uppdatering då jag kommer sova hos mamma och sen åka till svärmor för julens tredje firande. Det enda som skiljer sig är att jag får åka hem igen på kvällen istället för till jobbet, nu blir det ju ingen lång vila då jag har fler jobbdagar framför mig men en natt hemma i sängen gör mycket och det ska bli skönt att äntligen få lite mer än tre till fyra timmars sömn. Det känns i kroppen nu men det är värt det när lönen kommer, natti natti på er.


Kommentarer
Från: Millah - mamma till Amilia ♥

God Jul till er från oss :) Kram

2011-12-24, kl 08:41:31
URL: http://millahoman.blogg.se/
Från: Caroline

GOD JUL Sara, hälsa "gubbe" och barn!

2011-12-24, kl 13:28:13

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<