En liten filmsnutt från Bellas lucia

2011-12-13, kl 18:42:18 | Kommentarer: 1 | Direktlänk | Arabelle 2011

Alla barnen tågade in tillsammans och sjöng två sånger sen var det meningen att de skulle sätta sig tillsammans med sina föräldrar, och det gjorde alla barnen. Utom Bella, haha söt skruttan stal hela showen om jag får säga det själv, hon stod där framme och sjöng och dansade lite. Tyvärr fick jag inte med någon sång på filmen men ni ser ju bara hur förbaskat söt hon är, enda filmsnuttarna man hör/ser henne sjunga på är så alla andra barnen med på och jag orkar faktiskt inte fråga alla på dagis om jag får lägga upp det.



Kommentarer
Från: Veronica - mamma till Theo och Tim

Sötis =)

2011-12-13, kl 20:55:33
URL: http://www.virresblogg.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<