Vad måste man göra alla dagar i veckan utan undantag?

2011-08-21, kl 16:35:08 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Skumbad! Det verkar gå på rutin här hemma nu att någon gång under dygnet spola upp ett skumbad och krypa ner i, kommer bli en jäkligt mycket dyrare varmvatten räkning än tidigare från och med nu iaf. Idag är det vänster axeln som spökar och smärtan ska badas bort, vet inte riktigt vad det är med den. Det började på jobbet inatt och nu gör det ont så fort jag rör armen och jag kan knappt lyfta den, har fått så innan någon gång och då har det suttit i ett par dagar.

Nu har jag iaf filurat runt lite i lägenheten så nu är det dags för mitt dagliga bad, mitt mamma mys, min läkningstid, tänkar tid ja kalla det vad ni vill nu är det dags för skumbad iaf!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<