Ska träffa tandis en stund idag

2011-08-30, kl 16:03:00 | Kommentarer: 0 | Direktlänk | Bara sara

Ser inte alls fram emot det kan jag säga, undrar om jag har ett, sju, elva eller trettio hål. Lutar nog mer åt trettio så som det känns i tänderna iaf, jag kommer säkert få massvis med skäll och det kommer kosta skjortan men måste man så måste man. Eller måste var väl att ta i men jag har inte lust att tappa mina tänder nu eller gå runt med hela munnen full med svarta gaddar, lika bra att gå till tandis och få det fixat.

Har faktiskt aldrig haft ett hål i hela mitt liv, alltid jätte fina tänder så ni kanske förstår att jag är lite nervös inför det här tandläkar besöket. Är nästan helt hundra på att jag har hål för det gör så jäkla ont att jag knappt kan borsta tänderna utan att lipa, wish me luck nu ska va hos tandis 16:30.


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Här ofta?

E-mail: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback
Välkommen!

>> Klicka här för att läsa mer om mig. <<